Rakyat selesa dengan PN: Pemuda ini sekolahkan ketua muslimat Pas, hidup dalam khayalan macam orang mabuk ketum

Rakyat selesa dengan PN: Pemuda ini sekolahkan ketua muslimat Pas, hidup dalam khayalan macam orang mabuk ketum

“Tahap kepuasan rakyat terhadap Kerajaan Perikatan Nasional (PN) adalah jelas..” Ini kata ketua muslimat Pas.

Aku ingt muslimat pas ni hidup dalam khayalan spt orang mabuk ketum. Rakyat mana yg kamu kata berpuas hati dengan pemerintahan kerajaan tebuk atap lani..? Aku rasa walaun pun tak selesa cuma tak nak cakap sebab malu. Melainkan walaun hat buta kayu.. Spt yb Rozi Muhamad.

Cuba perhatikan tangkap layar dibawah berapa byk kes tekanan hidup dideritai oleh rakyat hasil dari keputusan menteri bodo. Kilang yg buat taik, rakyat yg kena tanggung.. tak gitu Azmin Ali..?

Lepas tu nk sembang isu sentimen melayu, melayu, melayu dan agama lagi ke dalam keadaan yg begini.. Idris Ahmad…

Negara makin tenat dgn pemerintahan kerajaan tebuk atap ni.. Berbulan kna sekat itu, kna sekat ini..buat lcokdown pun separuh masak.. Tak nk ke pak mufti komen.. Komen sikt SS Drmaza ..dulu laju, takdan cerah tanah lagi dah buat status islam terancam.. Lani mcmmn ni..

Sumber: https://www.facebook.com/100028883231860/posts/597975034508599/?d=n

CATEGORIES

COMMENTS