Panas! Pemuda ini jawab bila ada suara sumbang yang kata rindu pada kerajaan BN, memang padu

Panas! Pemuda ini jawab bila ada suara sumbang yang kata rindu pada kerajaan BN, memang padu

Saya ni sebenarnya marah jugak dengan kerajaan hari ni, dan saya pun tak berapa lah nak kritik BN sangat sebab dalam tu masih ada rakan dan kenalan saya, ramai pemimpin muda, ada yang baik ada yang pandai.

Tapi… Bila ada lah satu dua suara sumbang berbunyi, rindu kerajaan Barisan Nasional ni saya rasa terkedu kejap.

Yang bini terbang pergi France masa orang duduk rumah tu datang dari BN.

Yang bini dia pulak naik pangkat kemain cepat dalam kementerian, laki dia Menteri BN.

Yang senyap-senyap ada pelan nak jual Lapangan Terbang Subang kementerian BN pegang.

Yang buat PC kemain sombong lepas kemalangan, chairman GLC BN.

Yang marah rakyat kata dah dapat sardin nak ayam pulak sebab bagi talipon kokak, menteri besor BN.

Yang menyokong belanjawan kerajaan ni pada sidang lepas pun ahli parlimen BN (siap buat poster tahniah kome).

Yang ngutuk Vevenoah kata dia berlakon pun Timbalan Menteri BN.

Rindu zaman BN apekebendenye?

Menteri paling ramai datang dari BN, Menteri PPBM pun majoriti lompat dari BN lepas kalah.

Ini zaman BN le ni, nama je lain, orangnya sama!

Zaidel Baharuddin ialah Ketua Penerangan Parti Muda.

Gambar di bawah adalah hiasan semata-mata

Sumber: https://www.facebook.com/523441357705798/posts/4195918110458086/?d=n

CATEGORIES

COMMENTS