Lagi 40 hari nak kahwin, bakal pengantin maut bertembung dengan Myvi

Lagi 40 hari nak kahwin, bakal pengantin maut bertembung dengan Myvi

Seorang lelaki dan juga bakal pengantin disahkan meninggal dunia apabila terlibat kemalangan di Bukit Bunga Jeli pada Ahad lalu.

RAKAMAN VIDEO YANG MENYAYAT HATI ITU ADA DI BAWAH SEKALI

Mangsa Mohamad Fauzie Mohamad Shukri disahkan mninggal dunia ketika menerima rawatan di Hospital manakala adiknya patah kaki.

Kemalangan dipercayai berpunca dari sebuah perodua Myvi yang dipandu oleh seorang wanita yang membuat pusingan U secara mengejut menyebabkan mangsa dan adiknya yang menunggang Yamaha Y15ZR gagal mengelak Myvi terbabit.

Apa yang berlaku sungguh memilukan kerana Mohamad Fauzie bakaI mendirikan rumah tangga dengan pasangannya Asha Mohamad yang akan berlangsung pada Februari ini kira-kira dalam 40 hari lagi.

Sebak video yang dimuat naik Asha, pemergian tunang tersayang menjelang hari pernikahan mereka, ini tulis Asha dilaman sosialnya.

Allahuakbar, rasa macam mimpi .. mulut tak boIeh berkata, fikiran tak tahu kemana, badan dah tak bermaya, terlalu awal untuk semua ni .

Allah lebih sayangkan awak, dan sayang saya terhadap awak hanya allah sahaja yang tahu. Tenang la di sana, terlalu banyak beban awak pikul selama ini, hanya d0a sahaja yang dapat saya iringi.

Sepatutnya 40 hari lagi kita akan mendirikan masjid tapi kita hanya merancang dan Allah yang menentukan segalanya.

Sesiapa yang mengenali tunang saya (arwh fauzie), kalau beliau ada terhutang dengan anda semua mintak dihalalkan ya dan d0akan sem0ga arwah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman .

Salam takziah buat keluarganya. Moga tunangnya Asha tabah dengan ujian ini. Moga r0h arwah bersama para solihin. Al fatihah.

CATEGORIES

COMMENTS