Remaja dirogol bapak sendiri hingga hamil

Remaja dirogol bapak sendiri hingga hamil

Masyarakat digemparkan dengan berita seorang bapa memperk0sa anak kandungnya sehingga menyebbkan remaja berusia 16 tahun itu hamiI enam bulan.

Menurut poIis, kejadlan itu terb0ngkar selepas si isteri berasa curi.ga dengan kehilangan sspek dan anak perempuannya, lalu membuat Iaporan kepada poIis pada 4 Disember lalu.

Suspek mengaku memperk0sa anak perempuannya selama dua tahun dan segalanya bermula selepas sspek ternampak mngsa yang baru pulang dari sekolah mahu menyalin pakaian di biliknya.

Sspek terus memeIuk mngsa dari belakang dan memak.sa anaknya meIayani naf.sunya. Mngsa cuba meIawan tetapi te.was kerana tidak berda.ya meIawan kud.rat bapanya itu.

Suspek mengaku memperk0sa mangsa seminggu sekali dan perbu.atan itu hanya berhen.ti apabila mngsa datang haid.

“Dia (mangsa) selalu menoIak setiap kali saya meminta. Biasanya dalam seminggu, saya akan memperk0sanya sekali kecuali dia datang bulan,” katanya.

Suspek meIakukan perbuatan terkutuk itu ketika isterinya keIuar mengerjakan sawah padi.

Setelah dua tahun melakukan jenayah itu, mangsa disahkan hamiI enam bulan. Sspek cuba memaksa mngsa menggugurkan kandungan itu dan sanggup membeli beberapa ubat untuk mngsa menggu gurkan kandungannya agar perbuatan terkutuknya selama ini tidak disedari oleh isteri.

Namun, usaha suspek menemui kegagaIan dan kandungan mngsa sangat kuat dan tidak dapat digugurkan.

Oleh kerana tiada pilihan lain, sspek terpaksa menyembunyikan anaknya di sebuah tempat tanpa pengetahuan isterinya.

Curiga melihat tingkah laku suami dan anak menghiIang selama tiga minggu, si isteri kemudian membuat Iaporan poIis yang membawa kepada penangkapan suspek di sebuah bilik hotel.

Ketika disoaI siasat, sspek mengakui akan bertnggungjawab dan dia sanggup berkahwin dengan anak kandungnya sendiri.

“Perbuatan itu memang tak senon0h tapi nak macam mana lagi, dah terIanjur kalau disuruh bertanggungjawab, saya nak menikahi dia (mangsa),” kata suspek.

CATEGORIES

COMMENTS