Ibu dikecam gara-gara biar anak kecil panjat pintu grill, siap rakam buat video lagi

Ibu dikecam gara-gara biar anak kecil panjat pintu grill, siap rakam buat video lagi

Selain menunjuk kan kasih sayang untuk anak melalui barang barang kesukaan, ibu bapa juga perlu memenuhi keperluan psik0logi kanak-kanak dalam bentuk kasih sayang dan per hatian. Juga kata doa untuk anak adalah penting untuk di titipkan setiap hari.

Semua kanak-kanak mempunyai tanggapan dan per sepsi yang berlainan tentang apa itu kasih sayang daripada ibu bapa mereka. Jadi ibu bapa perlu mainkan peranan penting untuk sentiasa tunjuk kan rasa kasih sayang itu.

Anak kecil sememang nya aktif dan teruja untuk mencvba semua p3rkara yang mereka rasakan seronok. Kata orang, jika anak-anak aktif dan l4sak, maka mereka ter golong dalam kalangan anak anak yang bijak. Sejauh manakah kebenaran itu?

“Anak kau main handph0ne? Lemah…”

Perkongsian dari @alanteva90 menerima k3caman ramai akibat membiar kan anak lelakinya yang masih ter lalu kecil, memanjant tingkap ‘grill’ mereka.

Lebih buat netizen geram apabila dia hanya membiar kan tanpa menegur atau menyuruh si cilik tersebut turun dari tempat berbahaya tersebut.

Kalau jatuh menangis tak berlagu...”

Tinjauan ke ruangan komen mendapati sebilangan netizen mengecam tindakan mereka yang tidak menghalang anak dari panjat tingkat tersebut, manakala sebahagian lagi mengatakan itu adalah perkara biasa dalam proses tumbesaran anak lelaki yang aktif dan sihat.

Ni kalau terbiasa buat, masa korang busy anak sibuk jadi spiderman, besok2 masuk berita…”. “Adik saya dulu panjat 6 inci je patah bahu…”.”Pandai nya dia biasalah anak jantan…”.

Antara komen dari warga net yang menyelar tindakan ibu ini.

CATEGORIES

COMMENTS