Netizen kecam Nora Danish pakai seluar jeans koyak nampak lutut

Netizen kecam Nora Danish pakai seluar jeans koyak nampak lutut

Apabila bergelar seorang selebriti, apa perkara yang kita lakukan, tindak tanduk, pemakaian, aktiviti harian semua menjadi tarikan orang ramai.

Begitulah juga dengan kisah seorang pelakon comel, Nora Danish yang kerap menjadi tumpuan netizen di internet. Dari segi gaya hidup, penampilan dirinya kerap dijadikan topik utama oleh netizen.

Pada Rabu 2 Mac lepas, Nora memuat naik gambarnya yang mengenakan seluar jeans koyak membuatkan netizen hadir di hantaran berkenaan.

Mengundang reaksi netizen

Seluar jeans koyak yang mendedahkan bahagian lututnya, Nora Mohd Danish Hanif mengundang pelbagau reaksi netizen.

“Ttuplah aurat mu sbg isteri..kesian suami..semoga Allah SWT berikan kamu hidayah sblm menutup mata selamanya..maaf tegur sb diakhirat nnti sy tdk disoal ttg kamu..”

“berangin lutut akak ye..”

“Tak cantik la nora sekarang..”

“Maaf la ckp.. org keje angkat smpah pun x pkai mcm ni, tengok dierng lagi smart je.. walaupun keje mcm tu.. yg penting maruah sentiasa terpelihara.. respect org mcm tu, dari org yg ada² ni, tapi x reti nak pkai elok2”

Demikian reaksi para netizen memetik instagram.

CATEGORIES

COMMENTS