Netizen dedah mengapa gerai Chef Ammar kini lengang dan ramai tak beratur, tak macam dulu

Netizen dedah mengapa gerai Chef Ammar kini lengang dan ramai tak beratur, tak macam dulu

Gerai Chef Ammar yang terletak di Bazar Ramadan Shah Alam meriah di serbu peminat nasi arab setiap hari.Sejak awal Ramadan lalu, nama Chef Ammar Ali menjadi popular kerana tular pelbagai kejadian yang berlaku di kedai Nasi Arab Bazar Ramadan Stadium Shah Alam.

Antaranya dia telah menghadkan pembelian setiap seorang dan memberikan nombor supaya mereka tidak beratur terlalu lama namun gagal mendapatkan juadah. Saban hari, ada saja isu dan kontr0v3rsi yang timbul memandang kan orang ramai rela beratur berjam-jam demi mendapat kan nasi arab viral berkenaan.

“Aik mimpi ke ni”

Walau bagai mana pun, sejak beberapa hari ini, gerai Chef Ammar dilihat mula tenang dari barisan yang tidak lagi panjang melepasi kawaan bazar.

Seperti perkongsian @marinahwahid, dia menunjukkan rakaman video keadaan semasa gerai Chef Ammar yang mula lengang, buat ramai tertanya tanya.

 

 

“Ramai dah balik kampung”

Tinjauan ke ruangan komen mendapati, rata-rata netizen memberitahu di akhir Ramadan ini, orang ramai telah mula ‘berkampung’ di pusat beli belah untuk mendpaatkan baju raya pula.

Dalam pada itu, ada yang melihat ini kesempatan bagi mereka yang belum pernah mencuba, pergi ke gerai Chef Ammar.

“Sold out jugak walau nampak tak ramai orang.Haritu pon pergi sikit macamni”

“Orang simpan duit balik kampung.Orang dah tak g bazar dah”

“Haa esok nak pergi la”.”Semua dah masuk mall, cari baju raya.”

CATEGORIES

COMMENTS