Pemain bolasepak kantoi sebut nama girlfriend lain ketika ditemubual

Pemain bolasepak kantoi sebut nama girlfriend lain ketika ditemubual

SEORANG penjaga gol Brazil telah menjadi viral selepas tersalah nama teman wanitanya semasa ditemu ramah berikutan perlawanan selepas dianugerahkan sebagai pemain terbaik, lapor Daily Star.

Lupakan tentang menyelamatkan tendangan, penjaga gol ini berusaha untuk ‘menyelamatkan hubungannya’ selepas tersalah menyebut nama teman wanitanya semasa wawancara selepas perlawanan.

Kainan, yang bermain untuk pasukan liga di bawah Esperanca, Brazil baru sahaja dinobatkan sebagai pemain terbaik perlawanan selepas persembahan menakjubkan menentang Vic Vic dalam Copa da Paz.

Dia kemudiannya melolong datang selepas dipanggil untuk berbual di sebelah padang di hadapan kamera.

Apabila ditanya soalan mudah ‘Adakah anda ingin menghantar pelukan atau ciuman kepada seseorang?’ oleh jurukamera.

“Kepada teman wanita saya, yang bekerja sekarang, terima kasih, jika tidak saya tidak akan berada di sini. Grazi, pelukan untuk awak,’ jawab Kainan.

Namun, setelah berjabat tangan dengan penemuduga, Kainan tiba-tiba berkata, ‘Saya salah sebut nama. Jucielly…Saya salah sebut nama kekasih saya’.

Insiden memalukan itu mengingatkan temu bual yang sama menjadi tular pada 2017 apabila seorang pemain bola sepak Ghana mengucapkan terima kasih kepada isteri dan teman wanitanya secara langsung.

Dalam tidak percaya, penemuduga berkata: “Anda bergurau kan.”

Kainan menjawab: “Saya serius. Saya serius. Saya akan dipukul di rumah. Cuma jangan tunjukkan pautan (video ini) kepadanya, okey?”

CATEGORIES

COMMENTS