Bini tangkap suami tengah sedap ‘projek’ di hotel, siap bagi ‘flying kick’ lagi

Bini tangkap suami tengah sedap ‘projek’ di hotel, siap bagi ‘flying kick’ lagi

Viral di media sosial hari ini luahan hati seorang isteri yang kecewa dengan sikap suami yang didakwa menjadi pelanggan tetap ‘anak ayam’.

Dalam perkongsian di Facebook itu, wanita ini dilihat menyerang suami yang ketika itu dipercayai tengah seronok berasmara. Buktinya, suami ditangkap hanya memakai seluar pendek manakala ‘anak ayam’ hanya memakai coli.

Hilang sabar, wanita ini dilihat memukul dan menarik rambut kedua-duanya sekali. Si isteri sempat bagi ‘flying kick’ tepat mengenai perut si suami.

Aku lagi sayu bil telefon kena potong 2 hari, nak makan A&W pun dan yang best-best nanti setiap gaji. Balik-balik Allah tunjukkan aku pergi terus ke jalan toklam masuk bilik hotel tengok dalam keadaan tengah bogel dalam tengah sedap k*c*k dengan ayam bayor bernilai RM300 minta kurang dengan bapak ayam 220 tak boleh setakat 280 sahaja

Dakwa wanita ini, kejadian ini sudah seminggu berlalu dan dia nekad memuat naik di Facebook kerana tidak tahan dituduh macam-macam.

Dakwanya lagi, ini bukan kejadian pertama yang berlaku malah suaminya sebelum ini sudah banyak kali buat hal. Tapi kali ini kesabarannya dah habis.

CATEGORIES

COMMENTS